gpm rozwalony

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Czw, 16 Maj 2002, 15:26:07 CEST

On 15 May 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> O ile dobrze pamiętam to Blues - do tablicy!

Co ja? ;)

Wrzuciłem tą wersję i ją zostawiłem, bo... żal aż o niej wspominać. Miałem
nadzieję, że rozwiąże ona problemy ze zdychaniem myszy IMPS/2 przy
przechodzeniu X<->konsola. Próżne nadzieje.

Odnoszę wrażenie, że ten projekt zamiast być coraz lepszy staje się coraz
gorszy i z każdą następną wersją pojawiają się coraz większe problemy.

qboosh coś ostatnio z tym robił - nawet pisał o tym.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...