kde 3 i wymagania

Czw, 16 Maj 2002, 17:37:09 CEST

Grzegorz Godlewski <ggodlewski w wi.ps.pl> writes:

> Ok, mam tak teraz i nie chodzi. Przyznaj się - jakie qt, kdelibs,
> kdebase? ;]

Name        : qt                           Relocations: (not relocateable)
Version     : 3.0.3                             Vendor: PLD
Release     : 0.4                           Build Date: wto 30 kwi 2002 18:56:30 CEST
Install date: sob 11 maj 2002 16:33:44 CEST      Build Host: kenny.mimuw.edu.pl
Group       : X11/Biblioteki                Source RPM: qt-3.0.3-0.4.src.rpm
Size        : 13599260                         License: GPL
Packager    : PLD bug tracking system ( http://bugs.pld.org.pl/ )
Summary     : Biblioteka Qt3 do tworzenia GUI
Description :
Pakiet ten zawiera bibliotekę niezbędną do uruchamiania aplikacji Qt,
jak również pliki README z Qt.

Name        : kdelibs                      Relocations: (not relocateable)
Version     : 3.0                               Vendor: The KDE Team
Release     : 5                             Build Date: pon 29 kwi 2002 19:37:34 CEST
Install date: wto 30 kwi 2002 01:11:13 CEST      Build Host: kenny.mimuw.edu.pl
Group       : X11/Biblioteki                Source RPM: kdelibs-3.0-5.src.rpm
Size        : 23798210                         License: LGPL
Packager    : PLD bug tracking system ( http://bugs.pld.org.pl/ )
URL         : http://www.kde.org/
Summary     : K Desktop Environment - biblioteki
Description :
Biblioteki do K Desktop Environment.

Pakiet ten zawiera:
- jscript - biblioteka KDE do javascript,
- kdecore - biblioteka podstawowa,
- KDE kdeui - biblioteka KDE do interfejsu użytkownika,
- kfmlib - biblioteka KDE file manager library,
- khtmlw - biblioteka KDE z HTML widget,
- mediatool - biblioteka KDE mediatool.

Name        : kdebase                      Relocations: (not relocateable)
Version     : 3.0                               Vendor: PLD
Release     : 3                             Build Date: wto 30 kwi 2002 00:56:22 CEST
Install date: wto 30 kwi 2002 01:13:05 CEST      Build Host: kenny.mimuw.edu.pl
Group       : X11/Aplikacje                 Source RPM: kdebase-3.0-3.src.rpm
Size        : 27801781                         License: GPL
Packager    : PLD bug tracking system ( http://bugs.pld.org.pl/ )
Summary     : K Desktop Environment - pliki środowiska
Description :
Pliki specyficzne dla środowiska KDE i wykorzystywane przez główne
aplikacje KDE. Pakiet zawiera:
- Hierarchię menu KDE,
- kappfinder - skrypt uławiający uruchamianie niektórych programów
  spoza KDE
- krootwm - moduł wykorzystywany przez kwm i kfm
- kaudio - serwer dźwięku dla KDE.

(masz wersje i builddaty).

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr