Arek i zabranie RW

Sob, 18 Maj 2002, 01:34:54 CEST

On Sat, 18 May 2002, Radek Pilawka wrote:

> Za zabawy? Za zamieszczenie odnośnika do www.pld-linux.org.
> Na tej stronie znajduje się pierwsza porządna dokumentacja pld,
> więc ten link to tylko korzyść dla projektu.
> Zabranie Arkowi za to rw do cvs to po prostu skandal :/

Arek Twierdzi że strona nie podszywa się pod strone prokjektu. Ja twierdze
że to robi i to jest moje główne zastrzerzenie. Możesz się o tym sam
przekonać:

1. To co jest na http://www.pld-linux.org/ nie jest bynajmniej strona *o*
PLD tylko próbuje to przedstawiać *jako* strona PLD.

http://www.pld-linux.org/Welcome.html
Strona zaczyna sie tekstem:
"Welcome to PLD Linux Distribution webpages!"

http://www.pld-linux.org/developer.html
"Our philosophy I can shorten to one word: cooperative. (...)"

To nie jet coś co opisuje cos zewnętrznego tylko coś co opisuje jak PLD
działa, a ten tekst to właśnie przedstawia.

Wogóle na cała ta strona przedstawia się jakby były główne strony
projektu. Zapewne w tym miejscu będzie zapzreczanie temu że nikt takich
intencji nie miał pisząc ten tekst. Jezlei ktoś chciałby tego bronić od
tej strony to czyjeś intencje nie są tu ważne i to tym bardziej że są one
kompletnie nieczytelne dla kogoś kto z ZPLD styka sie pierwszy raz.

2.
http://www.pld-linux.org/developer.html
"Getting CVS Read-Write account.

If you have already subscribed to devel e-list, and if you have idea how
to do something concrete, you can ask for CVS Read-Write account by
filling the form. If you already know some members of PLD-team, you can
ask them to recommend you as a new developer."

W miejscu "the form" jest odwołanie do strony z formularzem nad krórym ma
kontrolę nie wiem kto (?). Który nie ma RW ale może przechwytywać
zgłoszenia i ja do tego co przez ten formularz przechodzi nie mam żadnego
zauwafania. Nikt nie dał Sergiuszowi prawa zbierania takich informacji.
Tym bardziej że jest już po za projektem.

3.
http://www.pld-linux.org/people.html

"PLD staff people are volunteers, who come mostly from Poland. We are
young (under 30th) system administrators, software engineers,
biotechnologists, physicians & students. We are making PLD Linux Distro
for our pleasure, home and company needs. We are really using it, every
day.

Notice: alphabetical order."

Pod spodem fotografie: Marcina Chojnowskiego, Michała Moskala i Sergiusza.

Do pierwszych dwuch osób nie mam zastrzeżenia.
Kilka osób które zaczeły coś robić w przeciagu ostaniego miesiąca więcej
zrobiły niż przez ponad trzy lata Sergiusz. Do tego na ostatek zaczął
rozwalać projekt od sirdka za co bardzo mu podziekowałem.

Znowu wychodzi popristu na to że miałem rację mówiąć że jeżeli nie
zaczniemy dyskutować o tym ja pzred tego typu rzevczmi się bronić to
powrót Sergiusza jest tylko kwestia czasu. Wystarczył tylko miesiać.