Kloczkowi znowu odbija?

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Sob, 18 Maj 2002, 14:52:46 CEST

On 17 May 2002 23:49:24 +0200
Arkadiusz Miskiewicz <misiek w pld.ORG.PL> wrote:

> 23:43 <kloczek> jebie cie znowu ?
> 23:43 <kloczek> znowu zaczynasz ?
> 23:44 <arekm> ?
> 23:45 <kloczek> revision 1.44
> 23:45 <kloczek> date: 2002/05/14 15:29:14;  author: misiek;  state: Exp;
> lines: +2 -1 23:45 <kloczek> - added pld-linux.org as external resources

No nieee. Znowu się zaczyna. Jak zwykle nikt nic nie mówi tylko sobie
zmienia. Ja poproszę teraz o zmianę tych adresów na moją stronę domową.
Umieszcze tam swoje zdjęcia nago. Tylko nie informujcie nikogo, że
zmieniacie adres. Niech sami zobaczą.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter