Arek i zabranie RW

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Sob, 18 Maj 2002, 15:03:27 CEST

On Sat, 18 May 2002 14:58:27 +0200
Michal Moskal <malekith w pld-linux.org> wrote:

> Masz rację, lepszy jest adres wykupiony przez bliżej nie znaną firmę
> BOFH. Pozatym jeśli dodanie linka kończy się zabraniem rw, to aż boję
> się pomyśleć co by się stało po zmianie www.pld.org.pl.

Ale ten adres jakoś przez wszystkich był zaakceptowany i każdy wiedział o
jego istnieniu. Nie było sprzeciwów. Ja też zbiorę paru kolesi, stworzę
stronę i będę wszystkie zasoby przerabiał pod jej kątem. To jest chore!

Co do RW się nie wypowiadam, bo nudzi mnie dyskusja - i tak, sądze że to
jest złe.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter