PLD-guide

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 18 Maj 2002, 15:39:26 CEST

On Sat, May 18, 2002 at 03:25:09PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Prośba o zwrócenie uwagi co jest istotą wcziotrajszej sprawy i skupienia
> się na tejże istocie. Pzrez miesiąc czasu sprawa PLD-guide nie wyjaśniła
> się. Mozan to zrobić dosłownie w kilka miniut i sprawa bedzie wyjaśniona.
> Dyskutować teraz nie powinienem ja tylko oosoby zajmujące się tymi
> zasobami. Te osoby musża same jednoznacznie powidzieć co to jest i
> wyjaśnić miedzy soba wszelkie niejasnosci.

PLD Guide jest to dokumentacja PLD. Nie można jej odciąć od Sergiusza,
bo napisał jej spore kawałki. Znajduje się w CVS LDP, ze względu na
Twoją osobistą niechęć do osoby Sergiusza. Chaiłbym (i Arek jak widzę
też), by rendrowana wersja PLD-G, którą można zobaczyć na
www.pld-linux.org wylądowała na www.pld.org.pl. To chyba tyle, więcej
nie będę się powtarzał.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h