Arek i zabranie RW

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 18 Maj 2002, 16:26:34 CEST

On Sat, May 18, 2002 at 04:24:11PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:

> Widzę że już to zrobiłeś.
> Teraz masz jeszcze jedna sznsę. Cofnij CURRENT tam gdzie było.

Jeśli podasz jakiś merytoryczny argument. Swoją drogą cofnięcie CURRENT,
zamiast otwartego commitu było bystre, jeszcze trochę i bym się może nie
zorientował.

A miałem zamiar zrobić coś innego, jakby umknęło Twojej uwagi --
chciałem wyciąć wszystko co tam jest i wrzucić rendrowaną wersję
PLD-Guide. (tak jak chciałeś -- żeby było w tym miejscu, gdzie powinno)

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h