Arek i zabranie RW

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Sob, 18 Maj 2002, 17:19:49 CEST

On Sat, May 18, 2002 at 05:14:37PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sat, 18 May 2002, Michal Moskal wrote:
> [..]

> Spytaj się go o to. Jest na ircu. Mzoę wypowie sie an ten temat
> publicznie.

17:17 <@ser> malekith: oświadczam, że mówiłem wyraźnie po co mi jest
zdjęcie
17:17 <@ser> malekith: oświadczam, że nie przechwyuję żadnych haseł

> No widziosz sam. Wczoraj był. Dzisiaj także jest.
> Dajesz się wrabiać w dziecinny sposób.

Ok, dla Ciebie to chyba trzeba bez <mode = irony>, więc chodzi mi o to,
że ten formularz tam jest od bardzo dawna, a czy o niego prosiłeś to nie
wiem. W każdym razie Ci wcześniej nie przeszkadzał.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h