links-current

Grzegorz Golawski grzegol w pld.org.pl
Sob, 18 Maj 2002, 22:06:13 CEST

Właśnie dodałem kilka bcondów do linksa current (branch DEVEL).
Rozwiązałem też (chyba :) sprawę z numerem wersji. Otóż wydaje mi się, że
wersją linksa to current (tak przynajmniej jest w kilku plikach). Release
ustawiłem na %{_snap}.1, gdzie %{_snap} to data wystawienia na ftp. IMO
każda nowa wersja będzie nazywała się links-current, a odróżnialna będzie
tylko przez właśnie datę wystawienia na ftp.

Proszę o testy i o pomysły jak inaczej można by rozwiązać sprawę wersji.

--