Arek i zabranie RW

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 18 Maj 2002, 22:31:40 CEST

On Sat, May 18, 2002 at 04:51:19PM +0200, Michal Moskal wrote:
> [...]
[...]
> A kto ci broni tam siebie dopisać? AFAIK ser wysłał devloperom prośbę o
> zdjęcie do pld-guide. Jak widać tylko kilka osób odpowiedziało.

Kiedy i jaką drogą?
Nie przypominam sobie i nie znalazłem takiej prośby ani w poczcie
prywatnej, ani lokalnym archiwum pld-list/pld-devel-* od kwietnia 2000.
Albo gdzieś zgubiłem (mało prawdopodobne), albo to było przed moim
dołączeniem do PLD, albo nie dotarło do wszystkich developerów.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/