rw

Marcin Bohosiewicz marcus w kernel.pl
Pon, 20 Maj 2002, 08:18:30 CEST

On Sun, 19 May 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Nie ktoś tylko pracownicy Cisco. Tylko że w Cisco konflikt mógłby
Dokladniej, grupa pracownikow, pod wodza osoby usunietej z firmy przez
szefostwo. W komercyjnym swiecie to smierdzi łamaniem Ustawy o zwalczaniu
nieczciwej konkurencji...

Moze Cezar, jako osoba "komercyjna" wytlumaczylby co by zrobil jakby kogos
z CS zwolnil a potem sie dowiedzial ze ta osoba podburza mu pracownikow?

> powstać ze względu na to, że jest to komercja, a w PLD ten problem nie
> powinien wystąpić.

Czemu tak sadzisz, że w PLD nie moga obowiazywac zasady obowiazujace
w normalnym swiecie ?

M.

-| == PLUG - Komisja Rewizyjna  -      http://www.linux.org.pl/ == |-