webmaster

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 18 Maj 2002, 23:07:21 CEST

On Sat, May 18, 2002 at 01:56:01PM +0200, Marcin Wojtczuk (FastViper) wrote:

> No to już ma załogę. Ja się zgłaszam i zamierzam doprowadzić tą stronę do
> używalności. W szczególności zrobić taką fajną dokumentację po polsku jak
> mają na pld-linux.org . Może jakiś www.pld.org.pl-hacking-guide ?
> Propozycje ?

Czekaj. Zakładając, że zawartość www.pld-linux.org ma zastąpić to, co
teraz jest na www.pld.org.pl, a "PLD-Guide" jest chyba tylko po
angielsku, to wypadałoby po prostu zrobić polską wersję tamtego -
żeby to było tłumaczenie, a nie tylko podobne teksty.

Przejściowo mogą istnieć jakieś części tylko po polsku albo tylko po
angielsku - ale nie powinno być tak, że dokumentacja[1] po polsku i po
angielsku ma różną treść. Obie wersje powinny być spójne, żeby uniknąć
bałaganu i dezinformacji.

[1] dokumentacja na WWW, w wersji offline czy w innej postaci, nie wiem
czym jeszcze "PLD-Guide" w końcu ma być

> Kto chce pomódz ? Ja mówię poważnie.

Au. Jak chcesz pisać teksty dla ludzi, to koniecznie z ispellem.
Potem ciężko się wyłapuje i poprawia takie kwiatki (i czyta na pcoa
o jakości polonizacji Linuksa).

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/