Arek i zabranie RW

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Sob, 18 Maj 2002, 22:55:51 CEST

On Sat, May 18, 2002 at 01:34:54AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sat, 18 May 2002, Radek Pilawka wrote:
> Arek Twierdzi że strona nie podszywa się pod strone prokjektu. Ja twierdze
> że to robi i to jest moje główne zastrzerzenie. Możesz się o tym sam
> przekonać:
>
> 1. To co jest na http://www.pld-linux.org/ nie jest bynajmniej strona *o*
> PLD tylko próbuje to przedstawiać *jako* strona PLD.
>
> http://www.pld-linux.org/Welcome.html
> Strona zaczyna sie tekstem:
> "Welcome to PLD Linux Distribution webpages!"
[...tu chciałem skomentować, że IIRC to było pisane z myślą o zastąpieniu
 www.pld.org.pl, ale inni już to zrobili, więc się nie rozpisuję]

> Znowu wychodzi popristu na to że miałem rację mówiąć że jeżeli nie
> zaczniemy dyskutować o tym ja pzred tego typu rzevczmi się bronić to
> powrót Sergiusza jest tylko kwestia czasu. Wystarczył tylko miesiać.

Miesiąc to wystarczył na drugą awanturę.
Jestem przekonany, że stronę z 3 zdjęciami już kiedyś widziałem, i to
było przed poprzednią awanturą...

Mam:

| Date: Sat, 23 Mar 2002 17:55:14 +0100
| From: --s+ <ser w metalab.unc.edu>
[...]
| Subject: Re: PLD-1.0
[...]
| Powyższy link jest zupełnie nieaktualny.
| https://it-zone.org/tmp/PLD-Guide/

A jeśli chodzi o "podszywanie", to bardziej na podszywanie wygląda
strona do której nie ma linka na stronie oficjalnej (ale źle, że na
www.pld-linux.org nie ma informacji o sytuacji przejściowej i linka do
www.pld.org.pl jako strony ciągle oficjalnej).

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/