Arek i zabranie RW

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 19 Maj 2002, 02:01:56 CEST

On Sat, May 18, 2002 at 11:29:53PM +0200, Marcin Wojtczuk (FastViper) wrote:

> To można zmienić. Zgłaszam się na ochotnika.

Mogę trochę pomóc przy tłumaczeniu i ew. dodać jakieś poprawki czy
dodatki w obu językach (najwyżej krótkie fragmenty, bo na dopisywanie
czegoś większego nie mam czasu i nie bardzo się do tego nadaję).

Ale muszę wiedzieć jaki jest status tych dokumentów: jak z licencją
i prawami autorskimi (możliwości wykorzystywania i rozpowszechniania)
oraz do czego to ma/może być wykorzystane oprócz strony WWW PLD (skoro
padło stwierdzenie "między innymi").

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/