błąd w aRts

Piotr Pawłow pp w siedziba.pl
Nie, 19 Maj 2002, 03:46:47 CEST

Witam,

Pół dnia się dziś męczyłem z dźwiękiem pod KDE - aRts nie chciał wogóle
pracować z priorytetem większym niż 0 pomimo ustawienia artswrappera
SUID root (no i wiadomo - dźwięk się ciął jak diabli). Dopiero jak
ściągnąłem źródła okazało się w czym problem. W artswrapper.c jest błąd,
a dokładnie w tym kawałku kodu:

         prio = getpriority(PRIO_PROCESS,getpid());
         if(prio < -10)
         {
                 setpriority(PRIO_PROCESS,getpid(),-17);
                 prio = getpriority(PRIO_PROCESS,getpid());
         }

Oczywiście zamiast "if (prio < -10)" powinno być "if (prio > -10)" !
Mało nie spadłem z krzesła jak to zobaczyłem! Teraz dźwięk jest miód
malina ;-)

Mogę prosić kogoś kto ma dostęp rw do cvs-u o wprowadzenie tej drobnej
poprawki?

PS. Wpadłem nawet na irc.pld.org.pl żeby podzielić się wrażeniami, tyle
że nie zauważyłem jak późna już pora ;)

Pozdrawiam,
--
  Piotr Pawłow