rw

Nie, 19 Maj 2002, 11:47:23 CEST

On Sat, 18 May 2002, Michal Margula wrote:

> Dobrze jak teraz wszystkie emocje opadły, to ja jestem za wrzuceniem
> zawartości www.pld-linux.org na pld.org.pl

Tak długo jak nie będzie wyjaśniona sprawa czym jest ten dokumentnie ma o
tym mowy. Jak na razie widać, że osoby robiących coś w PLD-guide nie mają
zamiaru jednoznacznie określić tego czym to jest. Michał swoje, Arek
swoje, a Sergiusz który już jest po za projektem i szuka punktu
zaczepienia jeszcze też ma swoje zdanie.

Elementem wyjaśnienia całość oprócz samokreślenia się osób obecnie
pracujacych nad PLD czym jest PLD-guide jest pozbawienie związku z
PLD-guide osoby Sergiusza. Poprostu nie zamierzam doprowadzać do
popełniania drugi raz błędu już raz popełnionego.

W szczególności odpada to, że cos co miałoby być wystawiane na głółnym www
znajduje się nie w repo na cvs.pld.org.pl.
To są względy czysto formalne.
Jeżeli te rzeczy nie zostana wyjaśnione to przynajmniej z mojej strony
pozostanie tylko ignorować PLD-guide.

O reszcie względów czysto technicznych wspominał juz Jakub i Marcin.
Ja dorzucę tylko to co już raz powidziałem, że PLD-guide jest dobrym
szkieletem ale brak mu właściwego wypełnienia więc w obecnej formie nie
nadaje się jeszcze to do wprowadzenia na główne www.