Arek i zabranie RW

Nie, 19 Maj 2002, 14:04:38 CEST

Michal Zawalich <michuz w pld.org.pl> writes:

> Hola hola.... Miałem tylko podać powody dlaczego się nie nadaje ;>
Dlatego też wspomniałem o negocjacji contentu wg języka. Do momentu,
aż znajdzie się dobra dusza do przetłumaczenia części pl może być
po staremu dla pl lang.

> Do listy życzeń dorzuciłbym jeszcze automat do newsów na głównej stronie
Też jestem za! :) Najlepszy taki z zarządzaniem via www - powinno być prosto
zrobić. Tylko kto... ;)

>Jak to będzie zrobione webmajster ma moje błogosławieństwo :)
Nie ma webmajstera ;) No ale gut.

--
Arkadiusz Miśkiewicz   IPv6 ready PLD Linux at http://www.pld.org.pl
misiek(at)pld.org.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PWr