rw

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Nie, 19 Maj 2002, 15:42:11 CEST

On Sunday 19 May 2002 15:28, Michal Margula wrote:
> Dopisz mnie do listy. Kloczek&Marcin&Alchemyx approved. Dlaczego? Nie
> podoba mi się takie podejście jak wyczuwam z listów Sera do mnie (tzn -
> robię i nic wam do tego - a jednak mam coś do tego, bo też coś mam
> wspólnego z PLD!).

No właśnie bajer polega, że on też ma coś wspólnego z PLD. Problem że nie
wszystkim się to podoba.

> Wyjaśnij, o co Ci chodzi, bo się zgubiłem.

Po prostu jeśli podczas następnej sytuacji tego typu (zgłosić się osoby które
sądzą, że takowych nie będzie.... prowadzę statystyki naiwniaków :) Marcin
zacznie znowu wspominać o zmianie maszynki z repo to to najzwyczajniej w
świecie zignoruję.

> Zastanawiałem się nad tym wszystkim i mam aktualnie pustkę w głowie.
> PLD-Guide - doskonały dokument, z dziwnym podejściem autora.

Pytanie. Czy to podejście przeszkadza w tym, żeby PLD-Guide stał się
oficjalnym dokumentem? Bo coś mi się wydaje, że jednak ważniejsza
dokumentacja niż nielubienie się *developerów*.

> Za dużo emocji, za mało rozsądku.

Już mi przeszło. Zjadłem obiad :)