makra _arch i _build_arch a dietlibc i uClibc

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Nie, 19 Maj 2002, 22:35:30 CEST

On Sun, May 19, 2002 at 07:07:29PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Sun, 19 May 2002, Jakub Bogusz wrote:
                       ^^^^^^^^^^^^

> [..]
>
> Michał za mocno kombinujesz :)
  ^^^^^^

Khem? To po pierwsze.

> W dokumentacji jest opisane co tzreba zrobić.
> Jedyne co jest potrzebne do budowania z uclibc to np. w ~/.rpmmacros:
>
> %__cc           i386-uclibc-gcc
>
> Przy założeniu że nigdzie nie pokawia się -I/usr/include powyzsze powoduje
> wywołanie gcc przez ów wrapper. W tej chwili mam zbudowane z uclibc:
[ciach lista nie na temat]

Przeczytaj to na co odpowiadałeś. To po drugie.

Chodzi nie o linkowanie programów z dietlibc/uClibc (to wiem jak robić),
ale o budowanie _samych_ dietlibc i uClibc przy użyciu rpm-a 4.0.4 (tak
żeby nie przestały budować się przy użyciu rpm-a 4.0.2).

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/