PLD_Guide - niejasnosci _formalne_

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pon, 20 Maj 2002, 02:21:29 CEST

Ponieważ napisałem kawałek, więc się wypowiem... :)

On Sat, 18 May 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:
> Moze zeby sprawa sie wyjasnila zostanie wreszcie
> autorytatywnie stwierdzone czym jest PLD-Guide?

Jak dla mnie dokumentacją do PLD. I jednocześnie początkiem nowej strony
głównej PLD.

> Czy jest czescia projektu LDP, rozwijana na zasobach LDP, poswiecona
> tematyce zwiazanej z dystrybucja PLD, prezentowana na www pod adresem
> www.pld-linux.org ?

Tu jest moje jedyne zastrzeżenie do całości - dlaczego to leży w LDP, a
nie w PLD? Bo tak być powinno.
Ja wiem, że ser nie ma do cvs'u PLD dostępu, ale projekty związane z PLD
powinny być u nas.

> Czy tez jest dokumentacja projektu PLD, tymczasowo rozwijana w obecnym
> miejscu z docelowym uzyciem do jej rozwoju zasobow PLD i docelowym
> miejscem jej serwowania na www: www.pld.org.pl obecnie testowo
> udostepniona pod jakims tam adresem www?

tak - ja bynajmniej tak to widzę.

> To wyjasni wszystko zwiazane z PLD-Guide.

oby :)

> jakiej licencji jest udostepniana?

Ja pisałem na GPL :)

pozdr.  Paweł Gołaszewski