rw

Michal Margula alchemyx w uznam.net.pl
Pon, 20 Maj 2002, 09:18:43 CEST

On Sun, 19 May 2002 15:42:11 +0200
Mariusz Mazur <mariusz w isn.pl> wrote:

> No właśnie bajer polega, że on też ma coś wspólnego z PLD. Problem że nie
> wszystkim się to podoba.

No to nie uważasz, że jednak skoro ktoś to próuje uoficjlanić to jakoś za
zgodą pozostałych. No chyba, że PLD to projekt tych paru osób od
pld-linux.org i nikogo więcej.

> Pytanie. Czy to podejście przeszkadza w tym, żeby PLD-Guide stał się
> oficjalnym dokumentem? Bo coś mi się wydaje, że jednak ważniejsza
> dokumentacja niż nielubienie się *developerów*.

Teraz już sam nie wiem. I z pewnością nie chodzi tutaj o nielubienie
developerów. Nie podobają mi się akcje podmieniania adresów pld.org.pl na
pld-linux.org, co w jakiś sposób miałoby zalegalizować PLD-Guide jako
oficjalny dokument bez wiedzy innych.

--
Michał Margula, alchemyx w uznam.net.pl, JID: alchemyx w jabber.uznam.net.pl, +)
http://alchemyx.uznam.net.pl/, administrator polskiej sekcji Linux Counter