PLD_Guide - niejasnosci _formalne_

Pon, 20 Maj 2002, 09:35:35 CEST

> Ser napisał do mnie, że nie płacę mu za jego pracę, więc będzie robił co mu
> się podoba i jak mu się podoba (nie cytuję dokładnie, bo nie mam
> pozwolenia).

I jego prawo.
A nasze prawo (ZTCW) forknac ten projekt w dowolnym momencie i ciagnac dalej
we wlasnym zakresie i wedlug wlasnego uznania.

Uwazam, ze glupio byloby przekreslac projekt wylacznie z powodu autora.
A (C) serka niech sobie zostanie, co to szkodzi? W paru innych miejscach PLD
tez slady zostawil (choc kloczek ma racje, ze nie jest ich wiele).

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk