mozilla

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 21 Maj 2002, 10:47:00 CEST

I oto dnia sądnego 21 maj 2002, Jakub Bogusz napisał(a):

> A i686-pld-linux-gcc to która wersja gcc? Jeżeli na --version tak
> reaguje to pewnie 3.1 (a --version chyba trzeba zmienić na -dumpversion
> - ale nie jestem pewien, bo 3.1 jeszcze nie ruszałem).

[jojoro w pa66 jojoro]$ gcc --version
gcc (GCC) 3.1
Copyright (C) 2002 Free Software Foundation, Inc.
This is free software; see the source for copying conditions.  There is NO
warranty; not even for MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.

[jojoro w pa66 jojoro]$ gcc -dumpversion
3.1

Pozdrawiam
	Jo Joro
--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-