tworzenie faq (było: Re: Arek i zabranie RW)

Olgierd Pieczul wojrus w linux.slupsk.net
Pon, 20 Maj 2002, 13:45:59 CEST

Dnia Mon, May 20, 2002 at 10:40:43AM +0200 stanal u mych drzwi list od jasio w myslenice.dhs.org i rzekl:
> On Sat, 18 May 2002, Olgierd Pieczul wrote:
> [CIACH]
> Ja mam takie pytanie w kwestii "formalnej" - czy jest jakaś możliwość
> dodawania pytań i odpowiedzi do faq ? Chciałbym coś niecoś dołożyć od
> siebie .... :-)
PLD-doc/PLD_www_res/irc/faq.txt
to chwilowo.
niedlugo bedzie faq w docbooku w osobnym module
--
Olgierd Pieczul
wojrus w linux.slupsk.net