kdebase - kdm-patch

Adam Gorzkiewicz adgor w faraon.dhs.org
Pon, 20 Maj 2002, 15:15:17 CEST

On Mon, 20 May 2002 14:11:22 +0200
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> wrote:

(...)
> Ja mam w domu 1.2.2.1. Chyba poprostu zapuszczę zaraz budowanie tutaj (...)
Mnie też się wywalało na 1.2.2.2. Zrobiłem więc diff -u na kdmrc, który pozostał mi po niedokończonym budowaniu oraz na kdmrc z kdm-3.0-3 z nest/test i to dałem jako kdebase-kdmrc.patch .
Nałożyła się poprawnie, tylko, że wyniknął inny problem:
podczas
"mv $RPM_BUILD_ROOT%{_datadir}/config/kdm/{Xaccess,Xreset,Xservers,Xsession,Xsetup,Xstartup,Xwilling} \
	$RPM_BUILD_ROOT%{_sysconfdir}/kdm/"
wypluło, że nie ma Xaccess, Xservers, Xsession, Xwilling (no such file or directory)
W sumie, jeżeli chodzi o Xsession i Xservers, to są one instalowane chwilę póżniej i z tego "mv ..." powinny chyba być wyrzucone (nie bij, jeśli się mylę :) )
Pozostaje sprawa tych dwóch: Xaccess i Xwilling ...
Wywaliłam je z tego "mv ..." oraz z %files i zapuściłem budowanie - za ok 1h może wreszcie będę miał działające kdebase :)

--
AdGor
adgor w faraon.dhs.org