rw

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Pon, 20 Maj 2002, 16:50:23 CEST

On Monday 20 May 2002 09:46, Marcin Bohosiewicz wrote:

> I jeszcze strajk zrobia? ;> Albo zwiazek zawodowy zaloza ?
> Zapytaj sie czy Twemu pracodawcy zdarzylo sie zwolnic kogos
> z kogo zwolnieniem reszta zalogi sie nie zgadzala...

Ja chyba czegoś tu nie rozumiem. Czy ty mi płacisz, by mieć czelność
porównywać się do mojego pracodawcy? Bo mi się nadal wydaje, że całe pld
opiera się na zasadzie "ja robię coś miłego dla ciebie, a ty dla mnie" z
czego jasno wynika, że NIKT ci nie dał prawa stawiania się w roli mojego
zwierzchnika.