rw

Mariusz Mazur mariusz w isn.pl
Pon, 20 Maj 2002, 17:04:50 CEST

On Monday 20 May 2002 16:59, Michal Margula wrote:
> Odkąd pamiętam Kloczek w jakiś sposób trafiał na szczyt w PLD i w jakiś
> sposób nim rozporządzał. Mi to nie przeszkadza. Jak jesteś tak strasznie
> oburzony (te słowa... czelność) - to może stwórz własny odłam PLD
> (proponuję domenę pld-linux.net, ładnie brzmi) i zacznij sobie coś tam
> skrobać.

To może na odwrót. Wywalmy kloczka i resztę róbmy po staremu?

Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, także jak sam widzisz lepiej chyba
zlikwidować źródło problemów, a nie forkować projekt.

A jeśli nadal wolisz wywalić mnie, a nie kloczka to może wszystkim którym nie
podoba się wywalenie serka i ignorowanie dokumentacji też to zaproponuj?
Ciekawym czy się ucieszą.