apache 1.3.24 mod_proxy

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Pon, 20 Maj 2002, 21:57:29 CEST

On Mon, May 20, 2002 at 08:54:07PM +0200, Arek wrote:
> mod_proxy w apache 1.3.24 jest porządnie zwalony ;(
> Używam go głównie do proxowania serwera aplikacyjnego (orion).
> Apache 1.3.24 wyrzuca popsute strony - w przegladarce widać
> nagłówki html.

Trzeba przyjrzeć się patchowi v6 - on dużo mąci w mod_proxy.
Starałem się uaktualnić go bez psucia parę razy (przy paru ostatnich
upgradach apache'a), ale nie testowałem, więc coś może nie działać.

Skoro próbowałeś używać, to pewnie wiesz - jak to najprościej
przetestować? Jak będę wiedział co i jak dokładnie źle działa, może uda
mi się znaleźć.
Aha, na początek - czy w apache --without ipv6 mod_proxy działa dobrze?

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/