mozilla

Wto, 21 Maj 2002, 00:39:05 CEST

On Tue, 21 May 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Niezły hardocre... Ja se zrobiłem w perlu takiego skrypta co sie mu
> podaje nazwę speca, nazwę katalogu do którego się budował, katalogu
> gdzie sie instalował a on sprawdza czy plików nie brakuje, czy się nie
> powtarzają w podpakietach itp... czasem się krzaczy, bo kod to jest
> takie wielkie gówno pisane kiedyś w środku nocy, że dobrowolnie nikomu
> nie dam na to spojrzeć bo bym się zapadł ze wstydu :(

Z powyższego wynika jeszcze jedno, że wartoby pomyśleć wreszcie nad
odseparowaniem poszczególnych komponentów mozilli do osobych pakietów (o
czym jakiś czas juz wspominałem), a jest tego sporo: irc klient, aplikacja
terminalowa, konsola java script, mailer, composer który stał się
zarzewiem tego wątku i jeszcze zdaje się jakiś klient telneta i coś tam
jeszcze.

Mi osoiście w sytuacji kiedy używam galeona ładowanie tych komponentów
wisi niczym kilo kitu, a wszystko to ładuje się jednak do pamieci, a
możnaby tego uniknąć :>

Ktoś próbował zgłębiać procedury (de)rejestracji komponentów w mozilli ?
Szukałem przed chwilą jakieś dokumentacji na ten temat i jakoś nie mogłem
się doszukać :>