STBR teatime

Wto, 21 Maj 2002, 10:30:45 CEST

On Tue, 21 May 2002, Bartosz Taudul wrote:

> Tarball jest wzięty z mojego dysku, a wystawić nie mam gdzie, więc jest
> to raczej niewykonalne :)

Dopiero zauważyłem że jesteś autorm teatime :)
Czyli możesz się dodać w specu w polu Vendor :)
Jeżeli już masz konto na team to poprzez tą jednostkę możesz uzyskać
dostęp do ftp://ftp.pld.org.pl/{software/<projekt>,people/<twój_login>} W
razie czego wystarczy wrzucić swój klucz ssh do modułu SSh-keys i dać mi
znać że mam założyć konto (+ ewentualnie założyć i nadać uprawnienia do
katalogów które potem znajdą się na ftp). Także jeżeli coś takiego Ci
pasuje to daj znać.

Coś takiego niejako przysługuje każdej osobie która ma RW.

Po za tym możesz też uzyskać wpis w domenie pod projekt typu
teatime.pld.org.pl. I znowu: jeżeli masz gdzie to postawić sobie to
zgłaszasz na co mam ustawić CNAME albo możesz uzyskać też miejsce pod coś
takiego w ramach sirodków technicznych jakie mamy do dyspozycji (team, a i
zapewne Marcin też zgodzi się na postawienie virtualki na ep :). Gdzie to
ma być to zależy od Ciebie.