Zagubione pliki (było Re: mozilla)

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Wto, 21 Maj 2002, 10:39:43 CEST

On Tue, May 21, 2002 at 10:35:15AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Tue, 21 May 2002, Artur Frysiak wrote:
> [..]
>
> Nie wiem czy włącznie tego w rpm-a wprost to właściwy apomysł ale z
> zintegrowanie tego na proponowanych wczeniej opcjach -b{,b}w w skrypcie
> builder nie powinno być chyba złym pomysłem (?).

Ale powinno być wsparcie po stronie rpm-a (zrzucenie listy plików przed
skasowaniem $RPM_BUILD_ROOT), żeby nie budować pakietu dwa razy (co
w przypadku takiej mozilli boli).

I wyciąłbym to -u przy sort - wtedy łatwiej wyłapać pliki powtarzające
się w podpakietach (czasem tak ma być, ale prawie zawsze nie).

--
Jakub Bogusz