TODO (Re: zwalone zależności?)

Śro, 22 Maj 2002, 19:02:55 CEST

On Wed, 22 May 2002, Artur Flinta wrote:

> Witam!

> To ja się zapytam inaczej, kiedy to będzie działać? Bo narazie poldek jest
> uparty :(

to jest z i386 wyjście z poldek -V:

Verifying dependencies...
error: amavisd-qmail-20010714-10: req qmailmta not found
error: avifile-win32-0.6.0-0.20011220admin.5: req w32codec not found
error: awznode-v0.4pre2-2: req ax25-tools >= 0.0.8 not found
error: ax25-apps-0.0.6-1: req ax25-tools >= 0.0.8 not found
error: balsa-1.2.4-2: req libgtkhtml.so.0 not found
error: gide-0.3.0-5: req libguile.so.9 not found
error: glame-0.5.2-3: req libguile.so.9 not found
error: gnome-games-1.4.0.3-1: req libguile.so.9 not found
error: gnucash-1.6.5-5: req libgtkhtml.so.0 not found
error: gnucash-1.6.5-5: req libguile.so.9 not found
error: guile-gtk-0.19-2: req libguile.so.9 not found
error: python-pygame-1.4-4: req libSDL_ttf-1.2.so.0 not found
error: vmailmgr-pop3-0.96.9-4: req qmail-pop3 not found
error: vmailmgr-quota-0.96.9-4: req qmail-pop3 not found
error: webmin-heartbeat-0.970-3: req heartbeat not found
error: webmin-mon-0.970-3: req mon not found
error: xine-lib-w32dll-0.9.8-4: req w32codec not found
Packages with unsatisfied dependencies:
  amavisd-qmail-20010714-10
    amavisd-20010714-10
  avifile-win32-0.6.0-0.20011220admin.5
  awznode-v0.4pre2-2
  ax25-apps-0.0.6-1
  balsa-1.2.4-2
  gide-0.3.0-5
  glame-0.5.2-3
  gnome-games-1.4.0.3-1
    gnome-games-devel-1.4.0.3-1
      gnome-games-static-1.4.0.3-1
  gnome-games-devel-1.4.0.3-1
  gnome-games-static-1.4.0.3-1
  gnucash-1.6.5-5
  guile-gtk-0.19-2
    guile-gtk-devel-0.19-2
      guile-gtk-static-0.19-2
  guile-gtk-devel-0.19-2
  guile-gtk-static-0.19-2
  python-pygame-1.4-4
    python-pygame-devel-1.4-4
  python-pygame-devel-1.4-4
  vmailmgr-pop3-0.96.9-4
  vmailmgr-quota-0.96.9-4
  webmin-heartbeat-0.970-3
  webmin-mon-0.970-3
  xine-lib-w32dll-0.9.8-4
17 unsatisfied dependencies, 21 packages cannot be installed

Wystarczy że pomożesz biorąc się za poszczególne pakiety sprawdzając, że
sie bdują na nwym guile i podbijąc rel sygnbalizujac że mzoe iść do
pzrebusdowania.

Apropo jeszcze powyzszego.

1) Na nowym guile wykłąda się python-pygame i guile-gtk.

2) gnucash będzie mógł zaraz być wreszcie poprawny bo juz jest na ftp
wygenerowane g-wrap z nowym guile.

3) Do osób zajmujących się amavisd: amavisd-qmail posłałbym na bconda
wyłaczonego omyślnie.

4) co robbimy z avifile-win32, xine-lib-w32dll i w32codec ?

5) webmin: w tej chwili jest noarch ale generowane są z niego podpakiety
które na poszczegónych architektórach nie konicznie musża mieć sens. Tak
jest przykładowo z webnin-{lilo,grub}. Może jednak po mimo wszystko wyciąć
noarch żeby nie dochodziło o generowanai absurdalnych pakeitów na non-x86 ?
(Andrzej co o tym myślisz ?)

6) co z vmailmgr ?

7) do powyższego kompletu potzrebne są jeszcze non i heartbeat. Ktoś moze
coś powidzieć na temat stanu tego co jest w repo ?

Z innych rzeczy koniecznie do skończenia do 1.0 (z mojego prywarnego
notatnika w thinku) do wykonania:

1) dokończenie samby, inn, xine i mozilli i okolic (tu tylko czeka w tej
chwili na nowe binarki na sparc żeby wypchnąć skipston, galeona i light
takze to będzie na godzinach),

2) posługijąc się i386-ppc.diff z /.stat wypchnać możliwe pakiety
apache-mod_* które na ppc się zbudowały i potencjalnie też się budują na
innych architektórach ale samo wypchnięcie wymagałoby przynajmnniej
minimalnych testów,

3) sane-backend: dopracować żeby budowało się także na sparc (mam akurat
jakis skamner który bede mógł w pokoju obok serweroni ludziom postawić i
podpiąć go kablem pzrez ścianę także potzrebuję sane żeby umożliwić in
skanowanie po sieci :)
Bazowe pache do tego są w worku.

4) dokończyć utili-linux pzregladajać patche jakei są w worku a jest ich
trochę,

5) kernel: poczekać na dzimiego na wypuszczenie 2.2.21 (nie popędzać
dzimiego .. pomagać),

6) pdksh: dołożyć patcha na wycicie aliasa stop z kodu i z mana,

7) rc-inetd: spakować nową wersję z zasobów w repo z modułu rc-inetd (jest
tam troche poprawek) - potestować,

8) potencjalnie też zrobić nową wersję rc-scripts z zasobów repo (Arek ?),

Proponowałbym to już potraktować jako bazówkę szczegółowego planu do 1.0,
którego zrealizowanie bedzie oznaczać ostateczne zamkniecie 1.0.

Jeżeli ktoś ma coś jeszcze do dorzucenia do tewgo (a na pewno coś jeszcze
ważnego jest) to proszę teraz żeby było wiadomo kto gdzie ma jeszcze jakie
wątpliwości.