Problemy z evolution

Jarosław Kruk jareq w poczta.onet.pl
Wto, 21 Maj 2002, 14:31:22 CEST

Podczas korzystanie z evolution zauważyłem że wysypuje się moduł
evolution-addresbook. Nie wiem czy to występuje tylko u mnie, czy może
jest to skopany pakiet. Posiadam evolution z pakietu dystrybucyjnego w
środowisku RA (tylko kernel jest nestowy)

jarek w jareq:~$ rpm -q evolution
evolution-1.0.5-2

A można to zaobserwować gdy staramy się dodać nowy kontakt, w zakładce
Ogólne klikniemy na przycisku "Adres..." a następnie w nowootworzonym
oknie OK. W tym momencie następuje pad evolution-addresbook.

Proszę aby osoby które korzystają z evolution sprawdziły, czy u nich też
występuje ten problem.

--
Sztuczna inteligencja nigdy nie wygra z naturalną głupotą
Jarek Kruk - jareq w poczta.onet.pl