ADM: (nie)pakowanie %doc

Michal Moskal malekith w pld-linux.org
Wto, 21 Maj 2002, 14:44:59 CEST

On Tue, May 21, 2002 at 02:35:38PM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Tue, 21 May 2002, Michal Moskal wrote:
> [..]

> Nie koniecznie, bo jak zmiany się zrobi t raczje w innych dystrybucjach
> nie kompresują dkumentacji :)
> Choć jak chcesz to rób :)

*JEŚLI* chcesz to zmienić wszystko na raz to rzeczywiście ma to średni
sens. Ala mam nadzieję, że nie masz takiego planu. Natomiast jeśli
będzie się to zmieniać przy okazji ma to duży sens.

--
: Michal Moskal ::::: malekith/at/pld-linux.org :  GCS {C,UL}++++$ a? !tv
: PLD Linux ::::::: Wroclaw University, CS Dept :  {E-,w}-- {b++,e}>+++ h