ADM: (nie)pakowanie %doc

Arkadiusz 'Jo Joro' Sochala jojoro w poczta.onet.pl
Wto, 21 Maj 2002, 17:07:25 CEST

I oto dnia sądnego 21 maj 2002, Michal Moskal napisał(a):

> To w niczym nie przeszkadza. Jeśli chcesz takiego skryptu użyć robisz
> zcat /usr/share/doc/foobar-0.1.2/bazqux.sh.gz > ~/bin/foobar.sh
> html, css, jpeg etc nie są kompresowane, bo przeglądarki tego nie
> rozumieją. Natomiast porządne edytory[1] i less rozumieją .gz, więc
> dokumentację tak skompresowaną można czytać, a że instalacja skrptów
> i tak musi być ręczna więc zcat zamiast cp nie zaszkodzi.

> [1] vim rozumie ;) System operacyjny emacs pewnie też :)

Ja to wszystko rozumiem, ale nadal nie widze _sensu_ kompresowania *.sh,
*.rc *.sl
Czy nie można zrobić własnej listy plików nie podlegających kompresji?

Pozdrawiam
	Jo Joro
PS. czy juz mam uaktualniac spece pod kątem nowego %doc? To już jest
zaimplementowane na builderach?

--
  -=[  Slrn-pl?  Tak!                                    ]=-
  -=[  Chcesz pomóc w rozwijaniu projektu?  Zapraszamy!  ]=-