MFT: mozilla, galeon, nss, nspr, light, skeepstone

Wto, 21 Maj 2002, 17:27:52 CEST

Krótko: raczej działa poprawnie.

Znaczy się nie zauważyłem żadnego innego feleru jaki nie miałyby obecny w
wersji która jest na ftp. Chodzi mi tu o taki dość upierdliwy efekt
"usypiania"  polegajacy na tym, że po otwarciu strony przy używaniu
kursorów działają one jakieś kilak sekund po czym przestają. Kliknięcie na
zawartości strony przywraca poprawne działanie. Wygląda to tak jakby po
otwarciu strony jeszcze w wyniku jakis operacji był przekazywany fokus z
gównej kontrolki z wyświetlana strona na coś innego.

Także jeżeli nie będzie w przeciągu najbliższych godzin jakiś sygnałów o
powążniejszych usterkach to późnym wieczorem to pzreniosę już.

Znalazłem w specu z KSI operowanie na komponentach ((de)rejestracja przy
(de)instalacji pakietu z komponentem). Jakby kogoś temat intersował to w
worku jest plik mozilla.spec-ksi.

klozczek