kernel_flag

Wojciech "Sas" Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Wto, 21 Maj 2002, 21:50:05 CEST

On Tue, 21 May 2002, grzegorz a. daszuta wrote:

> co to za flaga?
> usiluje skompilowac sterownik do kamerki quickcam pod usb, i przy ladowaniu modulu mi wyskakuje cos takiego:

[...]
> /lib/modules/2.4.17-3/misc/qcamvc_usb.o: insmod qcamvc_usb failed
>
> czy ktos kompetentny w sprawach kernela moglby zobaczyc o co chodzi? (w zrodlach tej flagi nigdzie nie ma). adres projektu:
>
> http://sourceforge.net/projects/usb-quickcam-vc/

Testowalem na 2.4.18-2.35 i quickcam 1.0.5 zadnych problemow przy ladowaniu,
ale ja nie mam tej kamerki ...

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}