Problemy z evolution

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Śro, 22 Maj 2002, 12:57:26 CEST

W liście z wto, 21-05-2002, godz. 23:16, Tomasz Kłoczko pisze:

> Wychodzi na t ze trzebaby zajrzeć patche na exolutiona jakie są w MDK (a
> IIRC jst ich tam kilka).
> Jest ktoś chętny ?

1. kerberos4, u nas chyba niepotrzebny
2. tego nie rozumiem, cos do pilota
3. testowanie istnienia kde w systemie
4. zmiana numerowani wersji w nagłówku emila
   to moze miec znaczenie, ale trzba by zajrzec do RFC jak to powinno
   byc. A moze ktos wie ?
5. zmiana sposoby linkowania nss (to u nas juz bylo przerabiane)

To tyle jesli chodzi o patche w MDK.
Numerowanie w kolejnoisci chyba alfabetycznej, tak jak to wyswietlal mc.

TiweK

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek
     /_ / |                 KOTI sp. z o.o., Administrator
   //    \ \                Uniwersytet Gdański, Instytut Matematyki
 )~\_    _/~(               Linux Registered User #163097
perl -e 'print
pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(50)-5,7,10);'