TODO (Re: zwalone zależności?)

Śro, 22 Maj 2002, 20:00:32 CEST

On Wed, 22 May 2002, Michal Kochanowicz wrote:

> Wiesz Tomek, o wydaniu PLD-1.0 niektórzy mówią jak dobry dowcip. I są to
> ludzie którzy poprostu stoją z boku i w sumie ich to ani grzeje ani
> ziębi.

Zastanów sie dlaczego. Na dobrą sprawę nikt nie starał się sformułować
konkrnej listy tego co jest do zrobienie, a nie mozna tego zrobić w drodze
do między klawiaturą a kiblem bo to wymaga czasu i skupienia (tegoś
zkupienia które było marnowane ostanimi czasy). I to jest bardzo dowcipne
bo nawołujących po mimo to do zamknięcia 1.0 było co róż całkiem sporo
osób. Mówiąc inaczej: jak tu było dotąd zamykać skoro tak naprawdę NIKT
nie sformułował konkretnych warunków tegoż zamknięcia.
Szczególnie te głośne osoby w tym temacie traktowały całość jak
"zróbmy coś a ja sobie odpocznę".

Widzisz to ?

Kiedy padały propozycje terminów pisałem że to jest bez sensu, i że trzeba
to traktować zadaniowo. I to jest znowu dowcipne bo spływało to niczym
woda po kaczce i to szczególnie po tych osobach które co róż i to głośno
dopominały się tego czy tamtego tyłka jednocześnie przy tym nie ruszajać
nawet o milimetr lub robiąc już zupełnie coś innego niż to co jest
potrzebne do zakończenia pierwszej wersji.

Tak czy inaczje jeżeli ktoś ma zamiar jeszcze dalej "dowcipkować" to
prosze bardzo. Wyjdzie koniec końców że za jakiś czas to raczej ja bendę
się z tych osób śmiał .. poprostu.

Jeszcze raz: ma ktoś coś do dorzucenia do tej listy ?