TODO (Re: zwalone zależności?)

Robert Kurtys bob w pozyton.net.pl
Śro, 22 Maj 2002, 20:28:29 CEST

On Wed, 22 May 2002 20:11:59 +0200 (CEST)
"Tomasz Kłoczko" <kloczek w rudy.mif.pg.gda.pl> wrote:

> Nie wiem, nie używam ani nautilusa ani sawfisha (używam Afterstepa).
> Sprawdź i zrób także coś sam tutaj (choćby przejrzyj patche z
> MDK/Debiana/RH .. a jest ich sporo). Jeżeli jest to do wykończenia to
> zgłość jako rzecz którą warto dopisać do listy.

och..juz pisalem , ze warto zeby to chodzilo poniewaz jednak sporo ludzi uzywa
sawfisha, a spora czesc rowniez nautilusa (sam najczesciej siedze na icewmie) i
zapewniam cie ze gdybym byl w stanie to naprawic to bym zrobil, ale robie po
prostu tyle ile moge :)))

z zyczeniami usmiechu
qwark