marcus: SPECS xine-lib.spec

Śro, 22 Maj 2002, 23:50:58 CEST

On Wed, 22 May 2002, Filip Kalinski wrote:

> To powinno być zrobione w configure, i było, tylko Tomek wywalił :-(
> W specu wygląda to nieładnie...

Rzeczywiście za dużo wywaliłem. Zaraz spróbuję to doprowadzić do porzadku.
Niemniej takie rzeczy to się nie tak robi. Od indiańśkości jest konkretrne
makro w aclocal, a o typie systemu to się z symmboli jakie przychodzą z
plikami nagłówkowymi i jakei kompilatw wstrzliwuje mozna wiwiedzieć :>
Jak się takie rzeczy wstawia w ac bo się poprostu burdel robi :>
Tym bardziej że jeszcze w wyciętym kawalku ac w zasadzie jest grzebanie w
CFLAGS w opcjach optymalizacji.