ADM: (nie)pakowanie %doc

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Czw, 23 Maj 2002, 10:52:48 CEST

On Thu, May 23, 2002 at 09:39:34AM +0200, Tomasz Kłoczko wrote:
> On Thu, 23 May 2002, Artur Frysiak wrote:
> [..]

> To może by lepiej yelpa nauczyć rozpakowywac dokumentację ? :)

W prostym przypadku czyli gdy jest tylko jeden plik *.xml/*.sgml to nie
ma problemu. Jednak gdy jest kilka plików włączanych przez entities to
już jest problem bo należało by zmieniać wnętrze dokumentu albo ostro
kombinować w yelp z wyszukiwaniem plików (a właściwie w libxml to to on
się w tym momencie zajmuje entities).

--
Artur Frysiak
http://www.pld.org.pl/