Autoconf 2.53, Automake 1.6.1

Czw, 23 Maj 2002, 11:31:56 CEST

On Thu, 23 May 2002, wrobell wrote:

> Źle podszedłem do sprawy.
>
> Przejście na nowe ac/am spowoduje zwiększenie ilości nie budujących
> się pakietów. Jest to destabilizacja PLD 1.0 i odkładanie wypuszczenia
> pierwszej wersji PLD o jakiś czas.

W tej chwili o dokałdnie dwa pakiety które są na ftp i kóre wymagają
nowego ac/am.

Powtórzę bo najwidoczniej się nie wczytałeś w to co napisałem: na restę to
nie używajacych ficzerów a nowego ac/am nie ma wpływu. Jeżeli ac/am nie
używa jakiś rzeczy specyficznych z nowego ac/am to niemal pewne jest to że
i na obecnym ac/am też się nei bezie budowac.

Zrób lepszy.