TODO (Re: zwalone zależności ?)

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Czw, 23 Maj 2002, 11:23:06 CEST

On 23 May 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Z eximem działa. Mam instalację zarówno z amavis jak i amavisd.

Z eximem działa na 100% natomiast przy reszcie musiałem polegać na
raportach innych. Teraz to już sam nie wiem.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)