[RFC] Propozycja poprawki do CVS'a

Czw, 23 Maj 2002, 13:06:26 CEST

> Chyba sensowna i latwiejsza od blokowania plikow:
> 1. operacje RW daja calkowitego locka na dany katalog
> 2. operacja RO daja locka na dany katalog dla operacji RW.
> Dzieki temu ciagnac bedzie mozna prawie bez ograniczen i nie bedzie sytuacji
> jak dzisiaj

A co to zmieni ?
Jak ktos bedzie wrzucal cos srednio malego przez modem, to moze na
kilka{nascie,dziesia} minut przyblokowac cvs.

Chyba, ze lock bedzie istotny tylko podczas otwierania/podmiany plikow przez
serwer (nie wiem jak jest w tej chwili).

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk