Autoconf 2.53, Automake 1.6.1

Filip Kalinski fk181140 w zodiac.mimuw.edu.pl
Czw, 23 Maj 2002, 13:43:53 CEST

On day Thu, May 23, 2002 at 12:43:07PM +0200, Robert Kurtys wrote what follows:

> gnome-core i gnome-libs(chyba) potrzebowaly am1.5

Na stronie KDE piszą, że musi byc am 1.5, 1.6 podobno nie działa :-(

Ale autoconfa, to chyba można przerzucić...

ps: poza gdb także np. alsaplayer buduje mi się przy nowych ac/am/lt, a
ze straymi nie, będzie takich pakietów coraz więcej

--
Filip Kalinski <f.kalinski w zodiac.mimuw.edu.pl>