[RFC] Propozycja poprawki do CVS'a

Czw, 23 Maj 2002, 16:15:59 CEST

> Z tego co sie dzis dzialo wygladalo na to ze wlasnie tak sie nie dzieje.
> Kloczku: nazwy uzytkownikow lockujacych nie byly przypadkowe.

Moze wiekszosc, ale ja nie jestem co do nich do konca przekonany.
Czesto sciagajac cos z cvs-u dostaje:

cvs server: [13:11:05] waiting for ankry's lock in /cvsroot/SOURCES
                                  ^^^^^^^^

I zazwyczaj jestem wowczas *pewien* ze zapuscilem tylko *jednego* klienta
cvs. Sam siebie przyblokowal ...?

  phone (48)(58) 347 14 61
Faculty of Applied Phys. & Math.,   Technical University of Gdansk