pewna korelacja: zakłucenia pracy cvs serwera

Czw, 23 Maj 2002, 19:38:42 CEST

Chyba zauważyłem korelację kiedy cvs serwer się blokuje. Otóż
najprawdpodobniej dziej sie tak wtedy keidy idzie połącznie z klienta nie
zarejestrowanego w DNS.
Ktoś ma w tej chwili jakeiś jednostki nie zarejestrowane w DNS ?
(wygląda że wystarczy nawet źle ustawiony rev). Prośba
o umówienie się zemna prywatnie na próby (nie chce mi sie demontować
wpisów :).
W razie czego jeżeli to będzie to będzie to proste do obeścia twistem w
na poziomie tcpd.