failure notice (fwd)

Krzysiek Taraszka dzimi w pld.org.pl
Czw, 23 Maj 2002, 22:25:37 CEST

On 23 May 2002, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Znoooooowu się zaczyna bredzenie. Nie ma żadnej translacji.

nie!!
nie o to mi chodzilo tutaj .. tylko dlaczego zmieniajać grzebiąć w
bootdisk/ bądź czymś zwiazanym z installerem muszę byc zapisanym na
pld-installer w pld.org.pl ?
przeciez to jest smieszne ... kiedys tak niebylo ...
ktos popsol ?
niech naprawi ...

Krzysiek "dzimi" Taraszka			(dzimi w pld.org.pl)