Autoconf 2.53, Automake 1.6.1

Jakub Bogusz qboosh w pld.org.pl
Czw, 23 Maj 2002, 21:14:48 CEST

On Thu, May 23, 2002 at 01:47:46PM +0200, Filip Kalinski wrote:
> On day Thu, May 23, 2002 at 01:43:53PM +0200, Filip Kalinski wrote what follows:
[...]
> [...]

Właściwie dlaczego gdb miałby wymagać ac 2.53?
Niedawno dopiero go obejrzałem - on nadal ma configure generowane
autoconfem 2.13 (niezły bajzel mają w GNU...), oprócz głównego
configure, który w ogóle jest inny (jeszcze większy bajzel).

BTW, to mi się podoba (z NEWS):
| * New command "generate-core-file" (or "gcore").
|
| This new gdb command allows the user to drop a core file of the child
| process state at any time.  So far it's been implemented only for
| GNU/Linux and Solaris, but should be relatively easily ported to other
| hosts.  Argument is core file name (defaults to core.<pid>).

Szkoda tylko, że po wczytaniu z powrotem "cont" nie działa ;)

> He? na nescie też się gdb nie buduje???
> U mnie po raz kolejny zbudował się...

A u mnie dopiero po dodaniu bindir i mandir do PASS_FLAGS w jednym
Makefile.

--
Jakub Bogusz    http://prioris.mini.pw.edu.pl/~qboosh/